Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej 2025 r. - przekierowanie do serwisu informacyjnego Państwowej Komisji Wyborczej
dot. losowań do obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r.
Odnośnik do informacji: https://kielce.kbw.gov.pl/uploaded_files/1745008853_1744987466_gm-rakow-informacja.pdf
Przypominamy, że do 18 kwietnia 2025 r. (piątek) istnieje możliwość zgłaszania kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych w Wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r.
Zgłoszenia zgodnie z obowiązującym prawem przyjmowane są w godzinach pracy Urzędu Gminy w Rakowie.
W związku z tym, iż Urząd Gminy w Rakowie w dniu 18 kwietnia 2025 r. będzie czynny do godz. 13.00, do tej godziny będą również przyjmowane zgłoszenia o których mowa wyżej.
Sposób oraz warunki zgłoszenia określa Uchwała nr 11/2019 PKW z dnia 27 lutego 2019 r. w sprawie powoływania obwodowych komisji wyborczych w obwodach głosowania utworzonych w kraju, w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz do Parlamentu Europejskiego (tekst obowiązujący)
Uprzejmie prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z ww. uchwałą.
Na podstawie art. 16 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2025 r. poz. 365) Wójt Gminy Raków podaje do wiadomości wyborców informację o numerach oraz granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych oraz możliwości głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 r.
o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach
w sprawie miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń i plakatów komitetów wyborczych na obszarze Gminy Raków
w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego do spraw informatyki w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025 roku.
Treść postanowienia znajduje się pod adresem: https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20250000048